Kategorie

Akční nabídka

Všechny slevy

    Servisní a zápujční podmínky

    Servis přístrojů a ručních nástrojů

    Firma provádí a zajišťuje kompletní záruční a pozáruční servis přístrojů a nástrojů zakoupených u nás. Po domluvě je možno opravit i přístroje zakoupené od jiných prodejců.

    Ruční nástroje

    Drobné opravy a broušení ručních nástrojů smluvně zajišťuje :Leopold Marek, Zálešná III/2620, 760 01 Zlín, tel.: +42073 265 2079,+420 577 226 824. Kontaktujte přímo firmu Marek !!

    Přístroje

    Záruční a pozáruční servis přístrojů pro pedikúru, manikúru, sterilizátorů a ultrazvukových čističů provádíme v našem servisním středisku techniky školenými u výrobce, některé náročné opravy a výměny elektronických bloků odesíláme k výrobcům.
    Po celou dobu provozu Vašeho přístroje, to znamená, jak v záruční době, tak i po záruce, Vám na požádání půjčíme zdarma servisní přístroj, hradíte pouze nový filtr a poštovné!!!!

    Přístroje k opravě zasílejte poštou nebo PPL, řádně jej zabalte a pojistěte. Přiložte písemný popis závady přístroje.

    Chcete-li přijet s přístrojem na opravu osobně do naší firmy, objednejte se nejdříve telefonicky.

    Zápůjční podmínky

    Přístroj je zapůjčen zdarma za těchto podmínek:
    Klient hradí pouze náklady na poštovné.
    Po obdržení servisního přístroje zákazník odešle nejpozději do 3 dnů svůj přístroj k opravě.
    Nad tento termín bude účtováno zápůjčné 200,- Kč (plus DPH) za každý další zápůjční den do doby obdržení přístroje k opravě.
    Do 5 pracovních dnů po odeslání opraveného přístroje zákazníkovi, odešle zákazník zpět zapůjčený servisní přístroj. Nad tento termín bude účtováno zápůjčně 200,- Kč (plus DPH) za každý další zápůjční den.
    Přístroj k servisu nebo opravě zasílejte vždy důkladně vyčištěný. U podologických přístrojů vyjměte vždy použitý filtr! Z hygienických důvodů použité filtry vždy likvidujeme bez nároku na kompenzaci.
    V opačném případě účtujeme za vyčištění přístroje, který je v kompetenci uživatele částku 200,- Kč.
    Servisní přístroj žádáme vrátit ŘÁDNĚ VYČIŠTĚNÝ a NEPOŠKOZENÝ.
    Případná oprava poškozeného servisního přístroje bude klientovi vyúčtována!

    Důležité upozornění:

    V poslední době se množí doručování poškozených přístrojů přepravními společnostmi Česká pošta a PPL. Velmi často  je to zaviněno nedostatečným balením přístroje.

    Klient zodpovídá za řádné zabalení přístroje. Zasílejte jej vždy v silné kartonové krabici, prostor mezi krabicí a přístrojem řádně  vybalte -- utěsněte  bublinkovou folií, silnou vrstvou novin, či balícího papíru.  Přístroj se nesmí dotýkat z vnitřní strany přímo krabice!  Vždy musí být mezi ním a krabicí dostatečně silná vrstva izolace. Jinak  při  manipulaci během přepravy hrozí  jeho poškození.

    Případné škody způsobené dopravou v důsledku nedostatečného zabalení přístroje hradí klient. Poškozená zásilka z důvodu špatného balení nebude námi převzata.

     

    Od vašich vlastních přístrojů doporučujeme ponechat si originální krabici i s polystyrenovým těsněním, ve které jste přístroj zakoupili. Je to nejbezpečnější způsob balení přístroje pro přepravu.

     

    Zápůjční podmínky pro podologické přístroje

    Klient hradí pouze náklady na poštovné.
    Po obdržení servisního přístroje zákazník odešle nejpozději do 3 dnů svůj přístroj k opravě.
    Nad tento termín bude účtováno zápůjčné 200,- Kč (plus DPH)za každý zápůjční den do doby obdržení přístroje k opravě.
    Do 5 pracovních dnů po odeslání opraveného přístroje zákazníkovi, odešle zákazník zpět zapůjčený servisní přístroj. Nad tento termín bude účtováno zápůjčné 200,- Kč (plus DPH) za každý další zápůjční den.
    Přístroj k servisu nebo opravě zasílejte vždy důkladně vyčištěný, vždy vyjměte z přístroje filtr a tento si ponechejte pro případné další použití. V opačném případě účtujeme za vyčištění Vašeho přístroje částku 200,- Kč.
    Servisní přístroj zasíláme bez filtru, před použitím vložte do něho Váš filtr!
    Nový filtr je možno objednat současně při sjednávání zápůjčky servisního přístroje.
    V případě, že servisní přístroj je jiného typu než Váš přístroj, vkládáme do něj filtr zdarma.
    Servisní přístroj žádáme vrátit ŘÁDNĚ VYČIŠTĚNÝ a NEPOŠKOZENÝ.
    Případná oprava poškozeného servisního přístroje bude klientovi vyúčtována!
    Klient zodpovídá za řádné zabalení přístroje.
    Případné škody způsobené dopravou v důsledku nedostatečného zabalení přístroje hradí klient.
    Poškozená zásilka z důvodu špatného balení nebude námi převzata.


DomůDomů



Košík  

(prázdný)

Hledat